J 2021

The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

POJSLOVÁ, Blanka

Basic information

Original name

The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

Authors

POJSLOVÁ, Blanka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, 1804-9435

Other information

Language

English

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14410/21:00124476

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

zpětná vazba; kvalita písemného projevu; syntaktická složitost; vrstevnická zpětná vazba

Keywords in English

feedback; writing quality; syntactic complexity; peer feedback

Tags

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 14/4/2022 16:06, Dana Nesnídalová

Abstract

V originále

This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.

Links

MUNI/A/1239/2020, interní kód MU
Name: Výuka cizích jazyků ve výzkumu (Acronym: AKTEV X)
Investor: Masaryk University