ZOUNEK, Jiří. Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky (Blended learning in higher education - the synergy of online and offline teaching). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky
Name (in English) Blended learning in higher education - the synergy of online and offline teaching
Authors ZOUNEK, Jiří.
Edition 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) blended learning; vzdělávání na vysoké škole; průmysl 4.0;kompetence;student;vyučující;digitální technologie
Keywords in English blended learning; higher education;industry 4.0;competence;student;lecturer;digial technologies; teaching; learning
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Changed: 4/4/2022 09:12.
Abstract
Přednáška se zabývá blended learningem ve výuce na vysoké škole. Věnuje se problematice (digitálních) kompetencí, průmyslu 4.0 a potřebě využívání digitálních technologií ve výuce. Pozornost je věnována rovněž výhodám a nevýhodám implementace digitálních technologií do různých forem výuky na vysoké škole.
Abstract (in English)
The lecture deals with blended learning in higher education. It focuses on the issue of (digital) competencies, industry 4.0 and the need to use digital technologies in teaching. The author also pays attention to the benefits and disadvantages of implementing digital technologies into different forms of instruction in higher education.
PrintDisplayed: 25/5/2024 13:51