Detailed Information on Publication Record
2022
Blended learning z pohledu učitele
ZOUNEK, JiříBasic information
Original name
Blended learning z pohledu učitele
Name (in English)
Blended Learning from the teacher's perspective
Authors
Edition
2022
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Vyžádané přednášky
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
modely blended learningu; učitel; příprava výuky;video ve výuce; výukové cíle;hodnocení výuky
Keywords in English
blended learning models;teacher;teaching preparation;video in instruction;learning goals;evaluation
Změněno: 22/1/2023 17:01, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Přednáška se zaměřuje na modely blended learningu ve výuce na vysoké škole. Dále se zaměřuje na různé způsoby plánování i hodnocení (online/offline) výuky. Důležitým tématem je rovněž aktivizace studentů v online prostředí. Autor se rovněž věnuje konkrétním příkladům využití online nástrojů v blended (smíšené) či hybridní výuce.
In English
The lecture focuses on blended learning models in teaching at university. It also focuses on different ways of planning and evaluating (online/offline) teaching (instructional design). An important topic is also the motivation of students in the online environment. The author also deals with specific examples of online tools in blended/hybrid learning.