ZOUNEK, Jiří. Blended learning z pohledu učitele (Blended Learning from the teacher's perspective). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Blended learning z pohledu učitele
Name (in English) Blended Learning from the teacher's perspective
Authors ZOUNEK, Jiří.
Edition 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) modely blended learningu; učitel; příprava výuky;video ve výuce; výukové cíle;hodnocení výuky
Keywords in English blended learning models;teacher;teaching preparation;video in instruction;learning goals;evaluation
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Changed: 22/1/2023 17:01.
Abstract
Přednáška se zaměřuje na modely blended learningu ve výuce na vysoké škole. Dále se zaměřuje na různé způsoby plánování i hodnocení (online/offline) výuky. Důležitým tématem je rovněž aktivizace studentů v online prostředí. Autor se rovněž věnuje konkrétním příkladům využití online nástrojů v blended (smíšené) či hybridní výuce.
Abstract (in English)
The lecture focuses on blended learning models in teaching at university. It also focuses on different ways of planning and evaluating (online/offline) teaching (instructional design). An important topic is also the motivation of students in the online environment. The author also deals with specific examples of online tools in blended/hybrid learning.
PrintDisplayed: 25/5/2024 02:51