KREJČOVÁ, Elena. Kreativní práce s jazykem (Creative work with language). 2022. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Kreativní práce s jazykem |
Name in Czech | Kreativní práce s jazykem |
Name (in English) | Creative work with language |
Authors | KREJČOVÁ, Elena. |
Edition | 2022. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Popularizing texts and activities |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
WWW | URL |
Keywords (in Czech) | transkreace; copywriting; idea makng |
Keywords in English | trancreation; copy writing; idea making |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D., učo 23084. Changed: 18/4/2022 08:45. |
Abstract |
---|
Nahlédněte pod pokličku marketingových kampaní a zjistěte, jak se z třístránkového zadání od klienta stane reklamní slogan, který vidíte na billboardech. Za těmi několika slovy se totiž často skrývají hodiny práce. Hostoval Mgr. Miroslav Meňhert |
Abstract (in Czech) |
---|
Nahlédněte pod pokličku marketingových kampaní a zjistěte, jak se z třístránkového zadání od klienta stane reklamní slogan, který vidíte na billboardech. Za těmi několika slovy se totiž často skrývají hodiny práce. Hostoval Mgr. Miroslav Meňhert |
Abstract (in English) |
---|
Take a peek under the hood of marketing campaigns and find out how a three-page brief from a client becomes the advertising slogan you see on billboards. Because behind those few words are often hours of work. Guest speaker Mgr. Miroslav Meňhert |
Links | |
---|---|
MUNI/A/1337/2021, interní kód MU | Name: Translační ekvivalence jako dílčí problém mezikulturní komunikace v slovanském kulturním prostoru (Acronym: TEMK) |
Investor: Masaryk University |