KREJČOVÁ, Elena. Kreativní práce s jazykem (Creative work with language). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kreativní práce s jazykem
Name in Czech Kreativní práce s jazykem
Name (in English) Creative work with language
Authors KREJČOVÁ, Elena.
Edition 2022.
Other information
Type of outcome Popularizing texts and activities
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Keywords (in Czech) transkreace; copywriting; idea makng
Keywords in English trancreation; copy writing; idea making
Changed by Changed by: doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D., učo 23084. Changed: 18/4/2022 08:45.
Abstract
Nahlédněte pod pokličku marketingových kampaní a zjistěte, jak se z třístránkového zadání od klienta stane reklamní slogan, který vidíte na billboardech. Za těmi několika slovy se totiž často skrývají hodiny práce. Hostoval Mgr. Miroslav Meňhert
Abstract (in Czech)
Nahlédněte pod pokličku marketingových kampaní a zjistěte, jak se z třístránkového zadání od klienta stane reklamní slogan, který vidíte na billboardech. Za těmi několika slovy se totiž často skrývají hodiny práce. Hostoval Mgr. Miroslav Meňhert
Abstract (in English)
Take a peek under the hood of marketing campaigns and find out how a three-page brief from a client becomes the advertising slogan you see on billboards. Because behind those few words are often hours of work. Guest speaker Mgr. Miroslav Meňhert
Links
MUNI/A/1337/2021, interní kód MUName: Translační ekvivalence jako dílčí problém mezikulturní komunikace v slovanském kulturním prostoru (Acronym: TEMK)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 8/8/2024 01:35