ŠEĎOVÁ, Klára. Problém tichých žáků a jejich příležitostí k učení (The problem of silent students and their learning opportunities). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Problém tichých žáků a jejich příležitostí k učení
Name (in English) The problem of silent students and their learning opportunities
Authors ŠEĎOVÁ, Klára (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 2022.
Other information
Original language Bulgarian
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14210/22:00119743
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) výuková komunikace; tiší žáci; příležitosti k učení
Keywords in English classroom communication; silent students; learning opportunities
Changed by Changed by: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Changed: 21/4/2022 15:52.
Abstract
Přednáška tematizuje problém tichých žáků, kteří tím, že se nezapojují do komunikace, ztrácejí příležitosti k učení a tím oslabují své vzdělávací výsledky.
Abstract (in English)
The lecture addresses the problem of silent students who, by not engaging in communication, lose opportunities to learn and thus undermine their educational performance.
Links
GA21-16021S, research and development projectName: Kolektivita v dialogickém vyučování: Intervenční studie (Acronym: CoDiTe)
Investor: Czech Science Foundation
PrintDisplayed: 28/7/2024 23:20