Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1849060, author = {Sucháček, Petr}, article_location = {Zlín}, article_number = {1}, keywords = {teacher empathy, teacher credibility, teacher-student relationships}, language = {cze}, issn = {1805-8825}, journal = {Sociální pedagogika | Social Education}, title = {Empatie učitele – co, proč a hlavně jak}, url = {https://soced.cz/wp-content/uploads/2022/04/CILOVE-SKUPINY-SOCED_10-1-2022_1222_SocEd.pdf}, volume = {10}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 1849060 AU - Sucháček, Petr PY - 2022 TI - Empatie učitele – co, proč a hlavně jak JF - Sociální pedagogika | Social Education VL - 10 IS - 1 SP - 88-93 EP - 88-93 PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlině SN - 18058825 KW - teacher empathy, teacher credibility, teacher-student relationships UR - https://soced.cz/wp-content/uploads/2022/04/CILOVE-SKUPINY-SOCED_10-1-2022_1222_SocEd.pdf N2 - Tento text si v souladu se svým názvem klade za cíl věnovat se roli empatie učitele ve výchově a vzdělávání. Nejprve je pozornost věnována teoretickému vymezení empatie učitele, následně empirickým závěrům pedagogických výzkumů, které se empatie týkají, a hlavní část pozornosti je věnována praxi empatie. Tedy tomu, jak mohou učitelé, ale i další pedagogičtí pracovníci dávat najevo a posilovat svou empatii, a také, čemu se raději vyhnout. Nejedná se tak o přehledovou studii či detailní zmapování empirické evidence, nýbrž o prakticky orientovaný text, který je o teorii a empirickou evidenci opřen. V závěru je pak doporučena další literatura k tématu, a to opět jak praktického, tak empirického charakteru. ER -
SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak (Teacher empathy - What, Why and especially How). \textit{Sociální pedagogika $|$ Social Education}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, vol.~10, No~1, p.~88-93. ISSN~1805-8825.
|