ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama a improvizace v roli podpůrné intervence (Drama and improvisation as therapeutic intervention). In VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Drama a improvizace v roli podpůrné intervence
Name in Czech Drama a improvizace v roli podpůrné intervence
Name (in English) Drama and improvisation as therapeutic intervention
Authors ANDRÁŠIK, Tomáš.
Edition VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá, 2022.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Keywords (in Czech) drama, aplikovaná improvizace, psychoterapie, vývojové trauma, psychosociální intervence
Keywords in English drama, applied improv, psychotherapy, developmental trauma, psychosocial intervention
Changed by Changed by: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Changed: 17/5/2022 22:34.
Abstract
Workshop nabídne prožitkovou formou možnost seznámit se s nástroji aplikované divadelní improvizace a aplikovaného dramatu, jakožto podpůrné intervence pro děti a dospívající s náročnými životními zkušenostmi. Hravé a na spolupráci zaměřené aktivity umožňují podporovat bezpečí, flexibilitu, rozvíjet schopnost soustředit se a vzájemně se naladit na druhého. Podle výzkumných studií zejména z posledních deseti let mohou mít významné terapeutické dopady, a to i u dětí a dospívajících s komplexním vývojovým traumatem, protože rozvíjejí schopnost seberegulace, aktivují vyšší korové oblasti a podporují neurobiologickou integraci.
Abstract (in Czech)
Workshop nabídne prožitkovou formou možnost seznámit se s nástroji aplikované divadelní improvizace a aplikovaného dramatu, jakožto podpůrné intervence pro děti a dospívající s náročnými životními zkušenostmi. Hravé a na spolupráci zaměřené aktivity umožňují podporovat bezpečí, flexibilitu, rozvíjet schopnost soustředit se a vzájemně se naladit na druhého. Podle výzkumných studií zejména z posledních deseti let mohou mít významné terapeutické dopady, a to i u dětí a dospívajících s komplexním vývojovým traumatem, protože rozvíjejí schopnost seberegulace, aktivují vyšší korové oblasti a podporují neurobiologickou integraci.
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:44