PUCHOVSKÁ, Anna, Šárka MATOUŠKOVÁ, Irina MATUSEVICH and Magdaléna BOHUSLAVOVÁ. Jak (ne)fotit produkty? Produktová fotografie a vizuální identita v koloběhu malého podnikání (How to (not) photograph products? Product photography and visual identity in a small business cycle). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak (ne)fotit produkty? Produktová fotografie a vizuální identita v koloběhu malého podnikání
Name (in English) How to (not) photograph products? Product photography and visual identity in a small business cycle
Authors PUCHOVSKÁ, Anna, Šárka MATOUŠKOVÁ, Irina MATUSEVICH and Magdaléna BOHUSLAVOVÁ.
Edition 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Audiovisual works
Field of Study 50803 Information science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) vizuální gramotnost; sketchnote; produktová fotografie
Keywords in English visual literacy; sketchnote; product photograf
Changed by Changed by: Mgr. Anna Puchovská, učo 449628. Changed: 13/3/2023 15:00.
Abstract
Vzdělávací video radí, co dělat a čemu se na druhou stranu vyhnout při pořizování produktových fotografií a při tvorbě vizuální identity malého podniku.
Abstract (in English)
The educational video advises what to do and what to avoid, on the other hand, when taking product photos and creating the visual identity of a small business.
Links
MUNI/FF-ELEARN/0199/2021, interní kód MUName: Inovace online kurzu ISKM71 Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací (Acronym: Obrazy)
Investor: Masaryk University, Programme to support the use of technology in education
PrintDisplayed: 1/10/2024 17:46