NERUŠILOVÁ, Terezie. Příklady chyb v samostatném ústním projevu studentů francouzského jazyka během online výuky (Examples of errors in spoken production of French language students during online lessons). Cizí jazyky. Časopis pro teorii a praxi. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2022, vol. 65, No 4, p. 4-12. ISSN 1210-0811. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1860229, author = {Nerušilová, Terezie}, article_location = {Praha}, article_number = {4}, keywords = {speaking skill; errors; linguistic accuracy; complexity of language; fluency; French as a foreign language; online teaching}, language = {cze}, issn = {1210-0811}, journal = {Cizí jazyky. Časopis pro teorii a praxi}, title = {Příklady chyb v samostatném ústním projevu studentů francouzského jazyka během online výuky}, volume = {65}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 1860229 AU - Nerušilová, Terezie PY - 2022 TI - Příklady chyb v samostatném ústním projevu studentů francouzského jazyka během online výuky JF - Cizí jazyky. Časopis pro teorii a praxi VL - 65 IS - 4 SP - 4-12 EP - 4-12 PB - UK v Praze, Pedagogická fakulta SN - 12100811 KW - speaking skill KW - errors KW - linguistic accuracy KW - complexity of language KW - fluency KW - French as a foreign language KW - online teaching N2 - Článek popisuje výzkum přesnosti mluveného projevu u studentů online kurzu francouzštiny na úrovni A2. Je zde popsána analýza chyb, která byla provedena k posouzení rozvoje přesnosti mluveného projevu a k identifikaci těch aspektů jazyka, které jsou pro studenty online kurzů obzvláště obtížné. Analýza je obohacena názory studentů vyjádřených v následných rozhovorech. Výsledky ukazují, že je důležité dát v online kurzech více prostoru výuce výslovnosti a vyváženě se zaměřit na různé aspekty mluvení. ER -
NERUŠILOVÁ, Terezie. Příklady chyb v samostatném ústním projevu studentů francouzského jazyka během online výuky (Examples of errors in spoken production of French language students during online lessons). \textit{Cizí jazyky. Časopis pro teorii a praxi}. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2022, vol.~65, No~4, p.~4-12. ISSN~1210-0811.
|