ĎULÍKOVÁ, Lenka. Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity. Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi. Česká republika: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2022, roč. 10, č. 1, p. 133–139. ISSN 1805-8825.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity
Authors ĎULÍKOVÁ, Lenka.
Edition Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi, Česká republika, Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2022, 1805-8825.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal (not reviewed)
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D., učo 386350. Changed: 2/4/2023 22:38.
Abstract
Součástí monotematického čísla časopisu Sociální pedagogika je rozhovor: Cesta ZŠ Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity, který je reflexí inkluzivní praxe v české základní škole. Příspěvek je veden se zástupkyní ředitele běžné ZŠ Partyzánské v České Lípě Lenkou Filipovou. Jedná se o inkluzivní školu, která dlouhodobě sdílí svoji praxi například prostřednictvím Agentury pro sociální začleňování, kontinuálně implementuje prvky různých inovativních přístupů a inspiruje se ze zahraničí. Ve škole mají praxi s pozicí sociální pedagožky a zakládají si na vzájemném obohacování skrze sdílení všech aktérů školy.
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:44