STRACH, Jiří, J. SAYER a A. NIEMCZYNSKI. The Training and Development of Teachers. In The Training and Development of Teachers. Oxford,: University of Oxford. s. 1- 36. 286-Oxford. ISBN 1-873927-13-4. 1993.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Training and Development of Teachers.
Název česky Příprava a praxe učitelů
Autoři STRACH, Jiří (203 Česká republika, garant), J. SAYER (826 Velká Británie a Severní Irsko) a A. NIEMCZYNSKI (616 Polsko).
Vydání Oxford, The Training and Development of Teachers. od s. 1- 36, 36 s. 286-Oxford, 1993.
Nakladatel University of Oxford
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/93:00030242
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 1-873927-13-4
Klíčová slova česky učitelé trenig
Klíčová slova anglicky Training Teachers.
Štítky Training Teachers.
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Strach, CSc., učo 2490. Změněno: 18. 3. 2010 13:33.
Anotace
The search for new forms of open democratic activity in Central Europe has led rapid legislation for decentralization of systems and structures, now requiring radical change to educative processes. When decision-making is devolved to schools & localities the nature of decision-making in & around schools becomes crucial, if authorities systems or bureaucratic procedures are not to be replicated on the spot. Training for schools processes conductive to a democratic society will be studied in the areas of> 1. Teacher/ pupil relationships 2. Teachers professional work relationships 3. decision/making in school policy & practice 4. School/ community interaction 5. Transition to employment 6. School practice& human rights 7. Home - school policy 8schol climate & equal opportunities
Anotace česky
Hledání nových forem demokratických činností ve Střední Evropě vyžaduje rychlé strukturální změny v právní oblasti a při decentralizaci struktur edukativního procesuje školách je třeba snížit byrokratické řízení a předat více vlivu samotným školám. Výchova a vzdělávání ve škole která směřuje k demokracii se musí změnit v následujících oblastech. 1. ve vztahu učitel žák, 2. v profesionálních vztazích mezi učiteli,3. v rozhodovacím procesu ve škole, 4. ve školské politice vztahu škola rodina, 5. ve vztahu škola obec 6. vztah škola praxe zaměstnání, 7. školská praxe a lidská práva,, 8. klíma školy
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:32