HAJN, Petr. Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě. Online. Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1995, roč. 4, č. 7, s. 12-14. ISSN 2100-0765. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě
Název anglicky Innocent exaggeration or untruth in advertising
Autoři HAJN, Petr
Vydání Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin, Praha, Economia, 1995, 2100-0765.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky Advertising
Štítky Advertising
Změnil Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:57.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 03:31