HAJN, Petr. Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě (Innocent exaggeration or untruth in advertising). Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1995, roč. 4, č. 7, p. 12-14. ISSN 2100-0765.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě
Name (in English) Innocent exaggeration or untruth in advertising
Authors HAJN, Petr.
Edition Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin, Praha, Economia, 1995, 2100-0765.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50500 5.5 Law
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Law
Keywords in English Advertising
Tags Advertising
Changed by Changed by: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Changed: 30/3/2000 12:57.
PrintDisplayed: 21/7/2024 21:56