HAJN, Petr. Zákon o reklamě a jeho ustanovení (The Act of Advertising and its enactements). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 7-8, p. 1-5. ISSN 1210-4043.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Zákon o reklamě a jeho ustanovení
Name (in English) The Act of Advertising and its enactements
Authors HAJN, Petr.
Edition Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha, Bonus, 1995, 1210-4043.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50500 5.5 Law
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Law
Keywords in English Advertising
Tags Advertising
Changed by Changed by: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Changed: 30/3/2000 13:15.
PrintDisplayed: 21/7/2024 21:37