TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ and Leszek RYK. Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. (Alternative Teaching Methods in Science Teacher Preparing.). In Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 1998, p. 282-285. ISBN 80-7067-832-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů.
Name (in English) Alternative Teaching Methods in Science Teacher Preparing.
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor), Eva TRNOVÁ (203 Czech Republic) and Leszek RYK (616 Poland).
Edition Olomouc, Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). p. 282-285, 1998.
Publisher Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/98:00019645
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7067-832-1
Keywords in English science education; diagnostics; teacher training
Tags diagnostics, science education, teacher training
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 18/12/2006 19:51.
Abstract
V alternativních přírodovědných výukových metodách hrají významnou roli motivace a diagnostika.
Abstract (in English)
Motivation and diagnostics play important role in alternative science educational methods.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 30/5/2024 23:49