MACHALOVÁ, Miloslava. Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus (Teaching in Primary School and Pedagogical Constructivism). In Budoucí učitelé na souvislé praxi. 2nd ed. Brno: Paido, 1999, p. 53-56. edice pedagogické literatury. ISBN 80-85931-73-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Name in Czech Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Name (in English) Teaching in Primary School and Pedagogical Constructivism
Authors MACHALOVÁ, Miloslava (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2. vyd. Brno, Budoucí učitelé na souvislé praxi, p. 53-56, edice pedagogické literatury, 1999.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/99:00005906
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-85931-73-7
Keywords (in Czech) vlastivěda, prvouka
Keywords in English natural education i primary chool
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 9/12/2009 09:39.
Abstract
Příspěvek je zaměřen na vytváření učitelských kompetencí v předmětu vlastivěda.
Abstract (in English)
The article deals obout education in primary school by pedagogical constructivism.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 28/4/2024 20:51