Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2214637, author = {Syslová, Zora and Stará, Pavla}, address = {Praha}, doi = {http://dx.doi.org/}, keywords = {Organizational forms; educational goals; preschool education; effective communication; differentiation of education.}, language = {cze}, location = {Praha}, publisher = {Česká školní inspekce}, title = {Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním vzdělávání jako prostředek dosahování cílů}, url = {https://www.kvalitniskola.cz/Uvodni/Priklady-z-inspirativni-praxe/PIP60/Vychovne-vzdelavaci-strategie-v-predskolnim-vzdela}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2214637 AU - Syslová, Zora - Stará, Pavla PY - 2022 TI - Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním vzdělávání jako prostředek dosahování cílů PB - Česká školní inspekce CY - Praha KW - Organizational forms KW - educational goals KW - preschool education KW - effective communication KW - differentiation of education. UR - https://www.kvalitniskola.cz/Uvodni/Priklady-z-inspirativni-praxe/PIP60/Vychovne-vzdelavaci-strategie-v-predskolnim-vzdela N2 - Studie se věnuje zohledňování individuálních potřeb dětí prostřednictvím bohaté vzdělávací nabídky. Upřednostňovány jsou především částečně řízené činnosti, které tvoří společně s řízenými činnostmi funkčně propojený integrovaný celek. Příklad inspirativní praxe se soustřeďuje na různorodost a kvalitu výchovně-vzdělávacích strategií a efektivní komunikaci, které podporují kognitivní i socioemoční rozvoj dětí. Zachycuje individualizovaný osobnostní rozvoj dětí důsledným a systematickým naplňováním cílů školního vzdělávacího programu vycházejícího z Podpory zdraví v mateřské škole. Odkrývá schopnost učitelek mateřské školy diferencovat vzdělávací nabídku z hlediska dispozic dětí a jejich věku. Příloha obsahuje ukázku sebehodnoticího formuláře, který si v této mateřské škole vytvořili a který učitelkám pomáhá analyzovat kvalitu jejich profesních dovedností a posunovat ji k vyšší úrovni. ER -
SYSLOVÁ, Zora and Pavla STARÁ. \textit{Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním vzdělávání jako prostředek dosahování cílů (Educational strategy in preschool education as a means of achieving goals)}. Praha: Česká školní inspekce, 2022. Available from: https://dx.doi.org/.
|