LOJDOVÁ, Kateřina, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Lucie ŠKARKOVÁ, Jarmila BRADOVÁ, Kateřina VLČKOVÁ and Gabriela ŠIMKOVÁ. Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách (sympozium). In Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách (sympozium)
Authors LOJDOVÁ, Kateřina, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Lucie ŠKARKOVÁ, Jarmila BRADOVÁ, Kateřina VLČKOVÁ and Gabriela ŠIMKOVÁ.
Edition Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Changed: 2/9/2022 22:10.
Abstract
Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu GA ČR řešeného na katedře pedagogiky PdF MU v Brně, který jsme řešili v letech 2020 – 2022. Sympozium se skládá z úvodního slova a ze čtyř příspěvků. Nejprve jsme představili žité hodnoty na jedné z alternativních škol. Tyto hodnoty jsme nahlédli komplexně z pohledu ředitelů, učitelů, žáků a newsletterů. Tyto žité hodnoty utvářejí kolektivní identitu školy a jsou tak pojítkem identit všech zkoumaných aktérů. Ve druhém příspěvku jsme nahlédli na souvislost narativně konstruované identity učitelů jako průvodců žáků s jejich výukovými praktikami. Ve třetím příspěvku jsme přiblížili, jaké identity vykazují žáci soukromých alternativních základních škol v psaných narativech a k čemu tyto identity vztahují.
Links
GA20-12828S, research and development projectName: Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách
Investor: Czech Science Foundation, Narrative identities of participants in education at private alternative schools
PrintDisplayed: 22/7/2024 17:04