Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2214917, author = {Najvar, Petr and Havel, Jiří and Horčička, Tomáš and Vystrčilová, Petra and Najvarová, Veronika and Rodová, Veronika}, booktitle = {Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu; XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {primary school; covid pandemic; diploma thesis}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2214917 AU - Najvar, Petr - Havel, Jiří - Horčička, Tomáš - Vystrčilová, Petra - Najvarová, Veronika - Rodová, Veronika PY - 2022 TI - Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU SN - 9788028000905 KW - primary school KW - covid pandemic KW - diploma thesis N2 - Příspěvek podává přehled o metodologiích a nálezech úplného vzorku diplomových prací věnovaných tématu pandemie nemoci covid-19 a jejího dopadu na vzdělávání na primárním stupni obhájených v kalendářních letech 2020, 2021 a 2022 studujícími v oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě MU. Analýza se zaměřuje na formulaci cílů, zvolené metody, způsob konstrukce vzorku a výsledky 16 diplomových prací. Diskutována je specifická povaha diplomových prací jako badatelských aktivit. ER -
NAJVAR, Petr, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Petra VYSTRČILOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ and Veronika RODOVÁ. Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU (The covid pandemic and primary schools in the Czech Republic: an overview of methodologies and findings of Masaryk university's primary school teachers' diploma theses). In \textit{Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu; XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|