Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2216044, author = {Bielik, Miroslav and Ďulíková, Lenka}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm}, language = {cze}, title = {Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2216044 AU - Bielik, Miroslav - Ďulíková, Lenka PY - 2022 TI - Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání KW - inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm N2 - Příspěvek navazuje na projekt GAČR Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup, který zkoumal mechanismy dobré inkluzivní praxe na ZŠ. V rámci senzitivního teoretizování pro interpretaci pozorovaného dění a pro návrh budoucích intervencí aplikujeme teorii plánovaného chování (TPB). Diskutujeme přesahy principů TPB do konkrétních vzdělávacích situací, do vzdělávacího systému i do situace celé společnosti. Popisujeme vybrané externí aspekty a jejich dopad na chování jednotlivců. ER -
BIELIK, Miroslav and Lenka ĎULÍKOVÁ. Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání (The Theory of Planned Behaviour as an Interpretative Framework for the Process of Change in Inclusive Education). In \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2022.
|