Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2216045, author = {Bielik, Miroslav and Ďulíková, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, editor = {R. Švaříček, H. Voňková}, keywords = {inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0090-5}, pages = {210-2012}, title = {Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání}, url = {https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2216045 AU - Bielik, Miroslav - Ďulíková, Lenka PY - 2022 TI - Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání CY - Brno SN - 9788028000905 KW - inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm UR - https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view N2 - Příspěvek navazuje na projekt GAČR Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup, který zkoumal mechanismy dobré inkluzivní praxe na ZŠ. V rámci senzitivního teoretizování pro interpretaci pozorovaného dění a pro návrh budoucích intervencí aplikujeme teorii plánovaného chování (TPB). Diskutujeme přesahy principů TPB do konkrétních vzdělávacích situací, do vzdělávacího systému i do situace celé společnosti. Popisujeme vybrané externí aspekty a jejich dopad na chování jednotlivců. ER -
BIELIK, Miroslav and Lenka ĎULÍKOVÁ. Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání (The Theory of Planned Behaviour as an Interpretative Framework for the Process of Change in Inclusive Education). In R. Švaříček, H. Voňková. \textit{Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. Brno, 2022, p.~210-2012, 3 pp. ISBN~978-80-280-0090-5.
|