MIŠKOV, Jan. Preference uživatelů gamifikovaného výukového systému. In ČAPV. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Preference uživatelů gamifikovaného výukového systému
Název anglicky Gamified Learning System Users´ Preferences
Autoři MIŠKOV, Jan.
Vydání ČAPV, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Sborník příspěvků XXX. výroční konference ČAPV
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-280-0090-5
Klíčová slova anglicky gamification; e-learning; user experience; online learning environment; motivation
Změnil Změnil: Mgr. Jan Miškov, učo 140427. Změněno: 23. 9. 2022 14:58.
Anotace
Zkoumáme možnosti gamifikace e-learningu na Masarykově univerzitě. Zajímaly nás postoje vysokoškolských studentů vybraných kurzů s e-learningovou oporou. V online dotazníku jsme se jich ptali, co je motivuje ke studiu a jaký potenciál vidí v uplatnění herních principů v e-learningu. Jednalo se většinou o bakaláře ve věku 18–25 let. Výzkum motivačního potenciálu gamifikace ve výukovém online prostředí nám umožnil získat jasnější představu o zkušenostech uživatelů univerzitního systému. Na základě zjištění doporučujeme učitelům a vývojářům, jak by mohli zlepšit návrh e-learningu v souladu s potřebami a preferencemi studentů.
Anotace anglicky
We explore the possibilities of gamification in e-learning at the Masaryk university. Here we were interested in the attitudes of university students of selected courses with an e-learning component. In an online questionnaire, we asked what motivates them to study and what potential they see in the utilisation of game principles in e-learning. These were mostly bachelor students aged 18–25. Research into the motivational potential of gamification in an online learning environment has allowed us to gain a clearer understanding of the user experience with the university system. Based on the findings, we present suggestions for teachers and developers how to improve e-learning design in line with students’ needs and preferences.
Návaznosti
MUNI/A/1397/2021, interní kód MUNázev: Aktuální výzvy učitelské profese v České republice
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální výzvy učitelské profese v České republice
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 22:49