Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2219297, author = {Tůma, František}, booktitle = {30. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice u Prahy}, keywords = {Classroom interaction; group work; conversation analysis; collaboration.}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Jak studenti při mluvení v hodinách angličtiny spolupracují : používání „and“ na začátku replik}, url = {https://drive.google.com/file/d/152aBRMqmRoGnG13F0j47kOUAMvW9D_aE/view}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2219297 AU - Tůma, František PY - 2022 TI - Jak studenti při mluvení v hodinách angličtiny spolupracují : používání „and“ na začátku replik SN - 9788028000905 KW - Classroom interaction KW - group work KW - conversation analysis KW - collaboration. UR - https://drive.google.com/file/d/152aBRMqmRoGnG13F0j47kOUAMvW9D_aE/view N2 - Příspěvek ukazuje, jak lze pomocí podrobného rozboru videozáznamu zkoumat spolupráci mezi studenty. Zaměřuje se na to, jak studenti ve výuce anglického jazyka používají spojku „and“ na začátku repliky. Data pro analýzu tvoří soubor videozáznamů dvojic a skupin z celkem 22 hodin výuky angličtiny na českých a finských středních školách, v nichž jsme dosud nalezli 47 výskytů spojky „and“ na začátku repliky. Pomocí multimodální konverzační analýzy ukazujeme, že studenti používají spojku „and“ k řízení interakce při řešení úkolu a také k doplnění předchozí odpovědi. ER -
TŮMA, František. Jak studenti při mluvení v hodinách angličtiny spolupracují : používání „and“ na začátku replik (How students collaborate during EFL lessons : using turn-initial ANDs). In \textit{30. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice u Prahy}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|