d 2022

Podnikatelé s lidskou tváří : Mediální obrazy podnikání 1968-1969

KAŠKA, Václav

Základní údaje

Originální název

Podnikatelé s lidskou tváří : Mediální obrazy podnikání 1968-1969

Název anglicky

Businessmen with a human face : Media images of business 1968-1969

Autoři

KAŠKA, Václav

Vydání

Praha, 2022

Nakladatel

Nakladatelství Lidové noviny

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

60101 History

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL URL

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

Československo; podnikatelé; mediální diskurz; pražské jaro

Klíčová slova anglicky

Czechoslovakia; entrepreneurs; Prague spring; media discourse
Změněno: 8. 3. 2024 11:21, Mgr. Hana Ambrožová

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek se pomocí diskurzivní analýzy novinových článků zabývá proměnou obrazu podnikatelů v Československém tisku v době tzv. pražského jara.

Anglicky

Using a discursive analysis of newspaper articles, the article deals with the transformation of the image of entrepreneurs in the Czechoslovak press during the so-called Prague Spring.

Návaznosti

MUNI/A/1459/2021, interní kód MU
Název: Lidé a země v dějinách střední Evropy (Akronym: Lidé a země)
Investor: Masarykova univerzita, Lidé a země v dějinách střední Evropy
Zobrazeno: 7. 11. 2024 11:49