PODROUŽKOVÁ, Lucie. Learning Centres for Fostering Autonomy and Solidarity. In Learn to Change. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Learning Centres for Fostering Autonomy and Solidarity
Name in Czech Centra aktivit jako podpora autonomní výuky a společenské solidarity
Authors PODROUŽKOVÁ, Lucie.
Edition Learn to Change, 2022.
Other information
Original language English
Type of outcome Requested lectures
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) centra aktivit, autonomní učení, sociální kompetence, diferencované učení
Keywords in English learning centres, autonomous learning, social competence, differentiation
Changed by Changed by: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D., učo 30192. Changed: 1/10/2022 10:08.
Abstract
The presentation introduces learning centres as an extremely effective, flexible and versatile tool for autonomous, self-directive and diversified learning, and presents various ways in which they can be administered and share practical experience with implementing them into different learning contexts.
Abstract (in Czech)
Přednáška představuje koncept center aktivit jako velmi efektivní, flexibilní a univerzální nástroj autonomního, individualizovaného a diferenciovaného učení, prezentuje různé způsoby jejich administrace a sdílí zkušenosti s jejich implementací v různých vzdělávacích kontextech.
PrintDisplayed: 26/7/2024 22:50