NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ, Hana HORKÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL. Teorie a metodika výchovy. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0131-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teorie a metodika výchovy
Název anglicky Theory and methodology of education
Autoři NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ, Hana HORKÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW html
ISBN 978-80-280-0131-5
ISSN 1802-128X
Klíčová slova česky Teorie a metodika výchovy; hra; komunikace; kritické myšlení; multikulturní výchova; postoje a předsudky; sociologické teorie vzdělávání; třídní učitel
Klíčová slova anglicky Educational theory and methodology; play; communication; critical thinking; multicultural education; attitudes and prejudices; sociological theories of education; classroom teacher
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Baštářová, učo 105126. Změněno: 18. 10. 2022 11:01.
Anotace
Interaktivní publikace Teorie a metodika výchovy seznamuje čtenáře s aktuálními výzvami a problémy, kterým čelí český vzdělávací systém a učitelé. Jsou to právě na jedné straně teorie, které náročnou pedagogickou práci mohou proměnit v porozumění každodenních fenoménů a pak metodika, která může nastínit, jak postupovat při jejich zvládání a optimálním řešení. Učebnice je určena především studentům předmětů PdF: SZ6004, SZ6029 Teorie a metodika výchovy, ale i zájemcům o studium v navazujících magisterských uitelských programech, kteří své bakalářské studium absolvovali na jiné univerzitě.
Anotace anglicky
Through carefully selected and long-term profiled topics, the text introduces readers to the current challenges and issues facing our education system and teachers. It is, on the one hand, the theories that can transform the demanding work of pedagogy into an understanding of everyday phenomena and then the methodology that can outline how to proceed in coping with them and optimally resolving them. The text is intended not only for undergraduate students of all teacher-oriented programmes, but also for those interested in studying in the follow-up Master's programmes who have completed their undergraduate studies at another university.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:31