Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2224317, author = {Šimková, Gabriela}, booktitle = {XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {self-regulated learning; quasi-experimental design; personal learning environment}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie}, url = {https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2224317 AU - Šimková, Gabriela PY - 2022 TI - Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie SN - 9788028000905 KW - self-regulated learning KW - quasi-experimental design KW - personal learning environment UR - https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view N2 - Aby mohl jedinec rozvíjet svou autoregulaci, musí jeho učení probíhat v prostředí disponujícím dostatkem příležitostí k rozvoji dovedností potřebných k řízení vlastního učení. Ve výzkumu ověřujeme, zda může být za takové prostředí pova- žován e-learning vedený formou PLE (personal learning environment). Experi- mentální skupina studentů (n = 30) absolvovala semestrální kurz, na jehož začátku a konci byly měřeny jejich autoregulační dovednosti. Výsledky byly porovnány se studenty kontrolní skupiny. ER -
ŠIMKOVÁ, Gabriela. Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie (Promoting self-regulated learning in e-learning: a quasi-experimental study). In \textit{XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|