ŠIMKOVÁ, Gabriela. Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie (Promoting self-regulated learning in e-learning: a quasi-experimental study). In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie
Name in Czech Podpora autoregulace učení v e-learningu: kvaziexperimentální studie
Name (in English) Promoting self-regulated learning in e-learning: a quasi-experimental study
Authors ŠIMKOVÁ, Gabriela.
Edition XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.
Other information
Type of outcome Conference abstract
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
ISBN 978-80-280-0090-5
Keywords (in Czech) autoregulace učení; kvaziexperiment; osobní vzdělávací prostředí
Keywords in English self-regulated learning; quasi-experimental design; personal learning environment
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Gabriela Šimková, učo 263800. Changed: 12/10/2022 12:05.
Abstract
Aby mohl jedinec rozvíjet svou autoregulaci, musí jeho učení probíhat v prostředí disponujícím dostatkem příležitostí k rozvoji dovedností potřebných k řízení vlastního učení. Ve výzkumu ověřujeme, zda může být za takové prostředí pova- žován e-learning vedený formou PLE (personal learning environment). Experi- mentální skupina studentů (n = 30) absolvovala semestrální kurz, na jehož začátku a konci byly měřeny jejich autoregulační dovednosti. Výsledky byly porovnány se studenty kontrolní skupiny.
Abstract (in Czech)
Aby mohl jedinec rozvíjet svou autoregulaci, musí jeho učení probíhat v prostředí disponujícím dostatkem příležitostí k rozvoji dovedností potřebných k řízení vlastního učení. Ve výzkumu ověřujeme, zda může být za takové prostředí pova- žován e-learning vedený formou PLE (personal learning environment). Experi- mentální skupina studentů (n = 30) absolvovala semestrální kurz, na jehož začátku a konci byly měřeny jejich autoregulační dovednosti. Výsledky byly porovnány se studenty kontrolní skupiny.
Abstract (in English)
In order to develop self-regulation, learning must take place in an environment with ample opportunities to develop the skills needed to manage one’s own learning. In this research, we test whether a personal learning environment (PLE) can be considered such an environment. An experimental group of students (n = 30) completed a one-semester course. Their self-regulation skills were measured by pre- and posttest. The results were compared with those of the control group of students.
PrintDisplayed: 22/7/2024 18:08