Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2228698, author = {Jindra, Miroslav}, address = {Brno}, booktitle = {XIV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury}, edition = {1. elektronické vyd.}, editor = {NOVÁKOVÁ, Ester a Ondřej PECHNÍK}, keywords = {reception; children's reader; group discussion; phenomenological approach; younger school age}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0123-0}, pages = {33-59}, publisher = {Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta}, title = {Vybrané aspekty literárního díla a jejich recepce dětským čtenářem: výsledky výzkumu dětského čtenářství formou skupinové diskuze}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2170}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2228698 AU - Jindra, Miroslav PY - 2022 TI - Vybrané aspekty literárního díla a jejich recepce dětským čtenářem: výsledky výzkumu dětského čtenářství formou skupinové diskuze PB - Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta CY - Brno SN - 9788028001230 KW - reception KW - children's reader KW - group discussion KW - phenomenological approach KW - younger school age UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2170 N2 - Výzkum recepce literárního díla dětským čtenářem zahrnuje množství metodologických přístupů, kterými je možné tento fenomén zkoumat. Každé dítě vyžaduje svůj specifický způsob vyjádření, jenž je pro něj vlastní a přirozený. Jedním z možných výzkumných nástrojů při výzkumu recepce dětského čtenářství je neodmyslitelně skupinová diskuze, nabízející otevřený prostor pro vyjádření. Tento nástroj přinesl řadu významných informací konkretizujících vnímání a přijetí literárního díla dětským čtenářem. Cílem příspěvku je nabídnout čtenáři dílčí výsledky výzkumu dětského čtenářství, a to na základě využité výzkumné metody skupinové diskuze. Výzkumné aktivity jsou součástí disertačního projektu autora příspěvku zaměřeného na identifikaci dítěte mladšího školního věku s literárním a divadelním dílem. Příspěvek předkládá výsledky skupinové diskuze z hodin čtení literárního díla Lewise Carrolla Za zrcadlem a co tam Alenka našla, provedeného u žáků třetí třídy základní školy. ER -
JINDRA, Miroslav. Vybrané aspekty literárního díla a jejich recepce dětským čtenářem: výsledky výzkumu dětského čtenářství formou skupinové diskuze (Selected aspects of a literature and their reception by children's readers: a children's reading research in the form of a group discussion). Online. In NOVÁKOVÁ, Ester a Ondřej PECHNÍK. \textit{XIV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury}. 1. elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2022, p.~33-59. ISBN~978-80-280-0123-0.
|