JINDRA, Miroslav. Skupinová diskuze jako forma reflexe čtenářského zážitku: výsledky výzkumu z hodin čtení. In XIV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Skupinová diskuze jako forma reflexe čtenářského zážitku: výsledky výzkumu z hodin čtení
Název česky Skupinová diskuze jako forma reflexe čtenářského zážitku: výsledky výzkumu z hodin čtení
Název anglicky Group discussion as a form of reflection on the reading experience: research results from reading lessons
Autoři JINDRA, Miroslav.
Vydání XIV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60206 Specific literatures
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky recepce; dětský čtenář; skupinová diskuze; fenomenologický přístup; mladší školní věk
Klíčová slova anglicky reception; children's reader; group discussion; phenomenological approach; younger school age
Změnil Změnil: MgA. Miroslav Jindra, Ph.D., učo 476168. Změněno: 1. 11. 2022 19:45.
Anotace
Cílem příspěvku je nabídnout čtenáři dílčí výsledky výzkumu dětského čtenářství, a to na základě využité výzkumné metody skupinové diskuze. Výzkumné aktivity jsou součástí disertačního projektu autora příspěvku zaměřeného na identifikaci dítěte mladšího školního věku s literárním a divadelním dílem. Příspěvek předkládá výsledky skupinové diskuze z hodin čtení literárního díla Lewise Carrolla "Za zrcadlem a co tam Alenka našla", provedeného u žáků třetí třídy základní školy.
Anotace anglicky
The aim of the contribution is to offer the reader partial results of research into children's reading, based on the research method of group discussion. The research activities are part of the author's dissertation project focused on the identification of a child of younger school age with literary and theatrical work. The paper presents the results of a group discussion from the lessons of reading Lewis Carroll's literary work "Through the Looking Glass and what Alice found there", conducted with third-grade elementary school students.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2021, interní kód MUNázev: Jazyková a literární komunikace V. (Akronym: JLK5)
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace V.
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 01:50