SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce (Emotions in Teaching). 2022, 8 pp. Available from: https://dx.doi.org/.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Emoce ve výuce
Name in Czech Emoce ve výuce
Name (in English) Emotions in Teaching
Authors SUCHÁČEK, Petr.
Edition 8 pp. 2022.
Other information
Type of outcome Popularizing texts and activities
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Plný text v .pdf Plný text článku online
Doi http://dx.doi.org/
Keywords (in Czech) emoce ve výuce, nenásilná komunikace, empatie učitele
Keywords in English emotion in teching, nonviolent communication, teacher empathy
Tags empatie učitele, nenásilná komunikace, vzdělávání učitelů, vztahy ve škole
Changed by Changed by: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Changed: 1/11/2022 23:10.
Abstract
Chci napsat text, který bude praktický, bude nabízet návody a inspirace na to, jak s emocemi ve výuce pracovat. Chci napsat text, který vychází z jasných hodnotových, teoretických i datových východisek. Chci zároveň napsat text, který nebude moc dlouhý. Jinými slovy chci, abyste po přečtení tohoto textu věděli*y, jak můžete emoce ve výuce adresovat, proč by vás to mělo zajímat, a nestrávili*y u toho mládí. Výsledek máte před sebou. Jdeme na to a na konci zhodnotíme, jak to dopadlo.
Abstract (in Czech)
Chci napsat text, který bude praktický, bude nabízet návody a inspirace na to, jak s emocemi ve výuce pracovat. Chci napsat text, který vychází z jasných hodnotových, teoretických i datových východisek. Chci zároveň napsat text, který nebude moc dlouhý. Jinými slovy chci, abyste po přečtení tohoto textu věděli*y, jak můžete emoce ve výuce adresovat, proč by vás to mělo zajímat, a nestrávili*y u toho mládí. Výsledek máte před sebou. Jdeme na to a na konci zhodnotíme, jak to dopadlo.
Abstract (in English)
I want to write a text that will be practical, offering guidelines and inspiration on how to work with emotions in teaching. I want to write a text that is based on clear values, theory and data. I also want to write a text that is not too long. In other words, after reading this text, I want you to know*y how you can address emotion in teaching, why you should care, and not spend*y your youth at it. The result is in front of you. Here we go, and at the end we'll evaluate how it went.
PrintDisplayed: 28/6/2024 15:02