Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2233436, author = {Majcík, Martin}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {error management behaviour; mistake-handling activities; error situation; pupils’ mistake;fear of making mistake;error climate;constructivist approach; teacher feedback; repair; correction; scaffolding; engagement; teachers’ support}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0126-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou}, url = {https://munishop.muni.cz/obchod/knihy/prace-ucitele-s-zakovskou-chybou-v-komunikaci-s-celou-tridou-00011010126}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 2233436 AU - Majcík, Martin PY - 2022 TI - Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou VL - Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028001261 KW - error management behaviour KW - mistake-handling activities KW - error situation KW - pupils’ mistake;fear of making mistake;error climate;constructivist approach KW - teacher feedback KW - repair KW - correction KW - scaffolding KW - engagement KW - teachers’ support UR - https://munishop.muni.cz/obchod/knihy/prace-ucitele-s-zakovskou-chybou-v-komunikaci-s-celou-tridou-00011010126 N2 - Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci. Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů k žákovským chybám a identifikuje důležité činnosti realizované během výuky. Výsledky výzkumu tak mohou posloužit nejen samotným učitelům k reflexi vlastní práce s žákovskou chybou, ale mohou být rovněž inspirujícím materiálem pro studenty pregraduální přípravy. ER -
MAJCÍK, Martin. \textit{Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou (Teacher‘s error management behavior during whole class interaction)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 135 pp. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519. ISBN~978-80-280-0126-1.
|