Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2234278, author = {Horký, Štěpán}, booktitle = {Školská geografia – súčasnosť a perspektívy v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania}, keywords = {microlearning, education, systematic review}, language = {cze}, title = {MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2234278 AU - Horký, Štěpán PY - 2022 TI - MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE KW - microlearning, education, systematic review N2 - : Microlearning je vzdělávací strategie, jež využívá krátkých a pravidelně se opakujících výukových lekcí, které jsou představovány v interaktivní formě v digitální podobě. Microlearning je známí poměrně dlouhou dobu, avšak do vzdělávání si našel cestu až zejména v době pandemie a s nutností e-learningového vzdělávání. Představovaný příspěvek prezentuje výsledky přehledové studie, která je zaměřena především na definování microlearningu, způsoby jeho využití ve školním vzdělávání a metody, kterými může být microlearning zkoumán. Výsledky studie shrnují základní myšlenky mé disertační práce, která se věnuje microlearningu ve výuce geografie na vysoké škole. ER -
HORKÝ, Štěpán. MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE. In \textit{Školská geografia – súčasnosť a perspektívy v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania}. 2022.
|