k 2022

MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE

HORKÝ, Štěpán

Basic information

Original name

MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE

Name in Czech

MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE

Name (in English)

Utilisation of microlearning in geography education: literature review

Edition

Školská geografia – súčasnosť a perspektívy v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania, 2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

microlearning, vzdělávání, přehledová studie

Keywords in English

microlearning, education, systematic review
Změněno: 26/11/2022 11:06, Mgr. Štěpán Horký

Abstract

V originále

: Microlearning je vzdělávací strategie, jež využívá krátkých a pravidelně se opakujících výukových lekcí, které jsou představovány v interaktivní formě v digitální podobě. Microlearning je známí poměrně dlouhou dobu, avšak do vzdělávání si našel cestu až zejména v době pandemie a s nutností e-learningového vzdělávání. Představovaný příspěvek prezentuje výsledky přehledové studie, která je zaměřena především na definování microlearningu, způsoby jeho využití ve školním vzdělávání a metody, kterými může být microlearning zkoumán. Výsledky studie shrnují základní myšlenky mé disertační práce, která se věnuje microlearningu ve výuce geografie na vysoké škole.

Links

MUNI/A/1453/2021, interní kód MU
Name: Od rešerše ke vědeckému zkoumání ověřování pedagogických jevů: podpora studentských aktivit tří profesních mikrospolečenství
Investor: Masaryk University