Detailed Information on Publication Record
2022
Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie
LAHODOVÁ VALIŠOVÁ, MarieBasic information
Original name
Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie
Authors
Edition
Konference studentů doktorských studijních oborů Didaktika cizího jazyka, Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, 24.11.2022, 2022
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
pragmatická kompetence; kritéria hodnocení pragmatické kompetence; řečové akty žádosti a omluvy
Keywords in English
pragmatic competence; rating criteria; speech acts of request and apology
Změněno: 7/12/2022 13:03, Mgr. Marie Lahodová Vališová, Ph.D.
Abstract
V originále
Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci českých vysokoškolských studentů v anglickém jazyce (L2). Tento poster představuje metodologii jedné části dizertačního výzkumu – jedná se o hodnocení pragmatické kompetence českých vysokoškolských studentů v angličtině (L2) rodilými mluvčími anglického jazyka. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodilí mluvčí anglického jazyka hodnotí pragmatickou kompetenci českých studentů v angličtině (L2). A dále porovnat hodnocení pragmatické kompetence provedené rodilými mluvčími s výsledky na základě odborné literatury učiněných analýz strategií žádostí a omluv.
Links
MUNI/A/1305/2021, interní kód MU |
|