k 2022

Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie

LAHODOVÁ VALIŠOVÁ, Marie

Basic information

Original name

Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie

Edition

Konference studentů doktorských studijních oborů Didaktika cizího jazyka, Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, 24.11.2022, 2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

pragmatická kompetence; kritéria hodnocení pragmatické kompetence; řečové akty žádosti a omluvy

Keywords in English

pragmatic competence; rating criteria; speech acts of request and apology
Změněno: 7/12/2022 13:03, Mgr. Marie Lahodová Vališová, Ph.D.

Abstract

V originále

Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci českých vysokoškolských studentů v anglickém jazyce (L2). Tento poster představuje metodologii jedné části dizertačního výzkumu – jedná se o hodnocení pragmatické kompetence českých vysokoškolských studentů v angličtině (L2) rodilými mluvčími anglického jazyka. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodilí mluvčí anglického jazyka hodnotí pragmatickou kompetenci českých studentů v angličtině (L2). A dále porovnat hodnocení pragmatické kompetence provedené rodilými mluvčími s výsledky na základě odborné literatury učiněných analýz strategií žádostí a omluv.

Links

MUNI/A/1305/2021, interní kód MU
Name: Výzkum v didaktice cizích jazyků (Acronym: AKTEV XI)
Investor: Masaryk University