Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2239319, author = {Vengřinová, Tereza}, booktitle = {Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.}, keywords = {integration; online education; higher education; students}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku}, url = {https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2239319 AU - Vengřinová, Tereza PY - 2022 TI - Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku SN - 9788028000905 KW - integration KW - online education KW - higher education KW - students UR - https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view N2 - V rámci příspěvku bude reflektován přechod z online na kontaktní výuku u vysokoškolských studentů. Studenti, kteří nastoupili do svého prvního studia v akademickém roce 2020/2021 se integrovali do studia online. Takovéto studi- um má řadu výhod, ale také jednu podstatnou nevýhodu a to, že studenti nemo- hou navštěvovat budovy univerzity a nemohou osobně komunikovat s vrstevníky ani vyučujícími. Čimž byl jejich proces integrace ovlivněn. Jejich třetí semestr probíhal prezenčně a oni tak mohli vstoupit do budov univerzity a potkávat ty, které do té doby viděli jen na obrazovkách svých notebooků. ER -
VENGŘINOVÁ, Tereza. Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku (University students’ transition from online to contact teaching). In \textit{Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|