FASORA, Lukáš and Václav KAŠKA. Pedagogická praxe a její reflexe ve studijním programu učitelství historie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (History Teaching Practice and its Assessment at the Faculty of Arts of Masaryk University). Marginalia historica : Časopis pro dějiny vzdělanosti a kultury. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu, 2023, vol. 12, No 1, p. 65-96. ISSN 1804-5367. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2243398, author = {Fasora, Lukáš and Kaška, Václav}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {Teaching history studies; curricular changes to teaching practice; assessment of teaching practice}, language = {cze}, issn = {1804-5367}, journal = {Marginalia historica : Časopis pro dějiny vzdělanosti a kultury}, title = {Pedagogická praxe a její reflexe ve studijním programu učitelství historie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity}, url = {https://pages.pedf.cuni.cz/kddd/marginalia-historica/obsahy-starsich-cisel/}, volume = {12}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2243398 AU - Fasora, Lukáš - Kaška, Václav PY - 2023 TI - Pedagogická praxe a její reflexe ve studijním programu učitelství historie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity JF - Marginalia historica : Časopis pro dějiny vzdělanosti a kultury VL - 12 IS - 1 SP - 65-96 EP - 65-96 PB - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu SN - 18045367 KW - Teaching history studies KW - curricular changes to teaching practice KW - assessment of teaching practice UR - https://pages.pedf.cuni.cz/kddd/marginalia-historica/obsahy-starsich-cisel/ N2 - Článek prezentuje zkušenosti se změnami v oblasti praktické výuky ve studijním programu učitelství historie na Filozofi cké fakultě Masarykovy univerzity. Poukazuje na významný nárůst podílu praktické výuky ve vzdělávání adeptů učitelství a sdílí zkušenosti s podobou propedeutických předmětů, kurzů spojujících teoretickou a praktickou výuku a hlavně zkušenost s refl exí praxí, která je v rámci reformy nejvýznamnější změnou. Na praktických příkladech jsou představeny způsoby, jak praktikanti vnímají svou roli učitele, přístupy provázejících učitelů a samozřejmě také vlastní výuku. ER -
FASORA, Lukáš and Václav KAŠKA. Pedagogická praxe a její reflexe ve studijním programu učitelství historie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (History Teaching Practice and its Assessment at the Faculty of Arts of Masaryk University). \textit{Marginalia historica : Časopis pro dějiny vzdělanosti a kultury}. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu, 2023, vol.~12, No~1, p.~65-96. ISSN~1804-5367.
|