HORÁKOVÁ, Jana. AI & CREATIVITY. Mohou být stroje kreativní?. Online. 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/16112022. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název AI & CREATIVITY. Mohou být stroje kreativní?
Název anglicky AI & CREATIVITY. Can Machines be Creative?
Autoři HORÁKOVÁ, Jana
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 60405 Studies on Film, Radio and Television
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Program symposia.
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/16112022
Klíčová slova česky umělá inteligence; umění; kreativita
Klíčová slova anglicky artificial intelligence; art; creativity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D., učo 14870. Změněno: 4. 1. 2023 11:29.
Anotace
V poslední době zažíváme horké léto umělé inteligence díky boomu kreativity podníceného rozšířením chytrých aplikací na generování obrazu, zvuku a textu. Jaké typy autorství, tvůrčích strategií a přístupů publika tato nejnovější forma umělého umění ustavuje? Na sympoziu zazní příspěvky hledající odpovědi na uvedené otázky skrze praktické experimenty a jejich analýzu. Sympozium pořádá CAAR – Center for Artificial Art Research při Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
We've been having a hot summer of artificial intelligence lately, thanks to a creativity boom fueled by the proliferation of smart applications for image, sound, and text generation. What types of authorship, creative strategies, and audience approaches does this latest art form establish? The symposium will feature contributions seeking answers to the above questions through practical experiments and their analysis. The symposium is organized by CAAR – Center for Artificial Art Research at the Department of Musicology of the Masaryk University, Faculty of Arts.
Návaznosti
MUNI/A/1055/2021, interní kód MUNázev: Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti
Investor: Masarykova univerzita, Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 10:07