KOSAŘ, David. Co nám říká náš postoj k ústavnímu právu na azyl o českém státu? (What does our attitude towards the constitutional right to asylum tell us about the Czech state?). In Benák, Jaroslav, (editor) Filip, Jan, (editor) Šimíček, Vojtěch, (editor). Pocta Janu Svatoňovi k 70. narozeninám. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022, p. 391-405. ISBN 978-80-280-0190-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2243517, author = {Kosař, David}, address = {Brno}, booktitle = {Pocta Janu Svatoňovi k 70. narozeninám}, edition = {1.}, editor = {Benák, Jaroslav, (editor) Filip, Jan, (editor) Šimíček, Vojtěch, (editor)}, keywords = {modern state; constitutional law}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0190-2}, pages = {391-405}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Co nám říká náš postoj k ústavnímu právu na azyl o českém státu?}, url = {https://science.law.muni.cz/knihy/monografie/pocta-svatonovi.pdf}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2243517 AU - Kosař, David PY - 2022 TI - Co nám říká náš postoj k ústavnímu právu na azyl o českém státu? PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028001902 KW - modern state KW - constitutional law UR - https://science.law.muni.cz/knihy/monografie/pocta-svatonovi.pdf N2 - Moderní stát má celou řadu funkcí. V české nauce se obvykle tyto funkce člení na vnější a vnitřní. Mezi ty vnější patří zahraničněpolitická, obranná a hospodářská funkce. K těm vnitřním řadíme zejména zákonodárnou, ekonomickou, bezpečnostní, sociální, vzdělávací nařizovací a donucovací funkci, a čím dál častěji i ochranu životního prostředí a kulturní funkci. ER -
KOSAŘ, David. Co nám říká náš postoj k ústavnímu právu na azyl o českém státu? (What does our attitude towards the constitutional right to asylum tell us about the Czech state?). In Benák, Jaroslav, (editor) Filip, Jan, (editor) Šimíček, Vojtěch, (editor). \textit{Pocta Janu Svatoňovi k 70. narozeninám}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022, p.~391-405. ISBN~978-80-280-0190-2.
|