Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2244947, author = {Schejbalová, Zdeňka}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {pupils with specific learning disabilities; French; songs; rhymes; rhythm; movement}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9856-5}, publisher = {Munipress}, title = {Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština)}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2165/6279/3674-1/0#preview}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 2244947 AU - Schejbalová, Zdeňka PY - 2020 TI - Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština) VL - Elektronická verze PB - Munipress CY - Brno SN - 9788021098565 KW - pupils with specific learning disabilities KW - French KW - songs KW - rhymes KW - rhythm KW - movement UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2165/6279/3674-1/0#preview N2 - Publikace je rozdělena na část teoreticko-výzkumnou (134 stran), ve které se zkoumají strategie ve výuce cizího jazyka s ohledem na žáky se specifickými poruchami učení a chování, dále je zde podáno grafematické srovnání cizích jazyků a pojednáno o vlivu hudby (písní) a tanečních a rytmických aktivit jako pomocného činitele při výuce cizích jazyků a začlenění žáků s SPU do třídního kolektivu. Součástí je i jedna kapitola týkající se metodiky a metodická příručka v příloze (623 stran), která obsahuje metodické a praktické listy (19 francouzských písní, 10 českých písní s francouzským textem, 5 konverzačních obratů na melodii českých písní, 5 francouzských sloves na melodii českých písní, 24 francouzských říkadel). Publikace je určena na usnadnění osvojení si cizího jazyka (francouzštiny) u žáků se specifickými poruchami učení. Sborový zpěv, recitace a doprovodná hra na rytmické nástroje, popř. pohyb a tanec přispívají k odstranění bariér a ostychu mezi žáky se SPU a intaktními, posílení celkové spolupráce mezi žáky, rozvinutí řečové schopnosti a jazykové dovednosti, komunikace v cizím jazyce, posílení sociálně-emočních kompetencí žáků obou skupin prostřednictvím estetických a emocionálních zážitků ze společných aktivit. ER -
SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. \textit{Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština) (Methodology for working with pupils with specific learning disabilities: Application of songs with rhythmic and movement accompaniment in a foreign language (French). Methodical manual)}. Online. 1st ed. Brno: Munipress, 2020, 719 pp. Elektronická verze. ISBN~978-80-210-9856-5.
|