DVOŘÁČKOVÁ, Petra. Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na základní škole. In XVI. ročník konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Inkluzivní vzdělávání a speciálně pedagogické intervence 2022. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na základní škole
Authors DVOŘÁČKOVÁ, Petra.
Edition XVI. ročník konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Inkluzivní vzdělávání a speciálně pedagogické intervence 2022, 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50302 Education, special
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Dvojí výjimečnost; Nadání; Specifické poruchy učení
Changed by Changed by: PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková, učo 427227. Changed: 10/1/2023 12:00.
Abstract
Připravovaná disertační práce se zabývá analýzou vzdělávacího procesu u žáků s dvojí výjimečností v kombinaci intelektového nadání a specifických poruch učení. Předkládaný příspěvek představuje výzkumná zjištění první fáze kvalitativního výzkumného šetření, které bylo realizované v rámci rigorózní práce. Cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podmínky ovlivňující vzdělávací proces a naplňování potenciálu u cílové skupiny žáků. Příspěvek rovněž prezentuje hlavní cíle a metodologický rámec pro druhou fázi výzkumného šetření.
Links
MUNI/B/1455/2021, interní kód MUName: Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy (Acronym: UČENÍ_VĚDĚ)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 29/8/2024 13:08