Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2245445, author = {Sedláček, Martin and Šeďová, Klára and Švaříček, Roman and Šalamounová, Zuzana}, booktitle = {XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice}, keywords = {dialogic teaching; experimental design; student participation in classroom dialogue; collectivity}, language = {cze}, title = {DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE}, url = {https://capv.cz/konference-capv-2022/}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2245445 AU - Sedláček, Martin - Šeďová, Klára - Švaříček, Roman - Šalamounová, Zuzana PY - 2022 TI - DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE KW - dialogic teaching KW - experimental design KW - student participation in classroom dialogue KW - collectivity UR - https://capv.cz/konference-capv-2022/ N2 - V příspěvku prezentujeme výsledky studie založené na experimentálním designu. Cílem intervence je u žáků šestých tříd ZŠ zavést do hodin literatury prvky dialogického vyučování. Ověřujeme přitom, zda je možné zvyšovat participaci na výuce u všech žáků, tj. od komunikačně aktivních po tiché. Sledujeme změny jak z hlediska kvantity, tak i kvality žákovských promluv na individuální i třídní úrovni. Datový vzorek tvoří šest experimentálních a šest kontrolních tříd. Pozornost věnujeme také otázce, do jaké míry je žákovská participace ve výuce (a případně také její změna) vysvětlitelná komunikačním chováním učitelů a charakteristikami žáků. ER -
SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK and Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE (DIALOGIC TEACHING : THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION). In \textit{XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice}. 2022.
|