M 2022

XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022

VRUBEL, Martin and Dominik LEVÍČEK

Basic information

Original name

XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022

Name (in English)

XVI Conference of the Doctoral Study Programme Special Education: Strategies in Special Education Research 2022

Authors

VRUBEL, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Dominik LEVÍČEK (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Uspořádání konference

Field of Study

50302 Education, special

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/22:00127908

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Inkluzivní vzdělávání; Sluchové postižení; PAS; Prevence školního neúspěchu; Speciálně vzdělávací potřeby; Adolescenti; Výchovné ústavy; Návykové látky; Vychovatelé; Dvojí výjimečnost; Art Brut; Problémové/náročné chování

Keywords in English

Inclusive education; Hearing impairment; PAS; Prevention of school failure; Special educational needs; Adolescents; Addictive substances; Educators; Double exceptionality; Art Brut; Problematic/challenging behaviour
Změněno: 12/1/2023 11:17, Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.

Abstract

V originále

Konference prezentující výzkum studujících v DSP speciální pedagogika. Prezentovány byly vhodné metodologické přístupy v kvalitativním výzkumu. Důraz byl kladen na inkluzivní výstupy. Na konferenci byla připomenuta nová akreditace DSP a opětovně představen Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika.

In English

The Conference of Ph.D. candidates presenting research in special education. Emphasis was placed on inclusive approaches.

Links

MUNI/B/1455/2021, interní kód MU
Name: Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy (Acronym: UČENÍ_VĚDĚ)
Investor: Masaryk University