Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2246539, author = {Rozvadská, Katarína}, keywords = {biographical learning; adults learners; lifelong learning; biographical research; study of narratives}, language = {cze}, title = {Teoretizace struktury biograficého učení na příkladu dospělých s netradiční vzdělávací trajektorií}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2246539 AU - Rozvadská, Katarína PY - 2022 TI - Teoretizace struktury biograficého učení na příkladu dospělých s netradiční vzdělávací trajektorií KW - biographical learning KW - adults learners KW - lifelong learning KW - biographical research KW - study of narratives N2 - Biografické učení je holistickým a diachronickým pohledem na proces celoživotního učení. V andragogice však doposud chybí jeho systematizovaná teorie (Alheit, 2018). Příspěvek si proto klade za cíl přispět k teoretizaci biografického učení na základě analýzy narativů dospělých studentů pedagogických oborů. Data pocházejí z biografických rozhovorů realizovaných v roce 2019 s 29 netradičními studenty studujícími na českých vysokých školách (staršími 26 let, kteří měli min. rok pauzu ve formální vzdělávací dráze). Výsledkem narativní analýzy jsou tři typy biografického učení. ER -
ROZVADSKÁ, Katarína. \textit{Teoretizace struktury biograficého učení na příkladu dospělých s netradiční vzdělávací trajektorií}. 2022.
|