PROKOP, Daniel, Barbora ZAVADILOVÁ and Michal KUNC. VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností (VEPVU - Self-assessment software of teacher competencies). 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností
Name in Czech VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností
Name (in English) VEPVU - Self-assessment software of teacher competencies
Authors PROKOP, Daniel, Barbora ZAVADILOVÁ and Michal KUNC.
Edition 2022.
Other information
Type of outcome Software
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Keywords (in Czech) sebehodnocení učitele; evaluace ve vzdělávání; vnímaná účinnost; TALIS
Keywords in English teacher self-assessment; evaluation in education; self-efficacy; TALIS
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Changed: 22/1/2023 19:16.
Abstract
VEPVU je dotazníkové šetření připravenosti v učitelských dovednostech, využívajícího srovnání s českou a zahraniční populací učitelů z šetření TALIS 2018 (OECD). VEPVU slouží především pro programy vzdělávající učitele: nabízí možnost otestovat skupinu studentů učitelství a získat informace o jejich úrovni a jejich hodnocení kvality praxe na škole. Zadává se studentům učitelství a jeho výsledky jsou určeny pro vzdělavatele učitelů – umožní jim získat ucelené informace o učitelské sebejistotě u skupiny studentů učitelství. Zaměřuje se na připravenost studenta učitelství index self-efficacy (subjektivně vnímané zdatnosti) dle TALIS. Zahrnuje rovněž doplňující otázky (motivace stát se učitelem, typ pedagogické praxe, předchozí pedagogické zkušenosti), na jejichž základě je konstruována srovnávací skupina metodou tzv. propensity score matchingu (obdržíte srovnání se studenty učitelství, kteří jsou si navzájem podobní svými charakteristikami a zkušenostmi).
PrintDisplayed: 15/10/2024 09:37