Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{2246573, author = {Prokop, Daniel and Zavadilová, Barbora and Kunc, Michal}, keywords = {teacher self-assessment; evaluation in education; self-efficacy; TALIS}, institution = {Učitel naživo; PAQ Research}, organization = {Učitel naživo; PAQ Research}, title = {VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností}, url = {https://www.ucitelnazivo.cz/evaluace-vepvu}, year = {2022} }
TY - ID - 2246573 AU - Prokop, Daniel - Zavadilová, Barbora - Kunc, Michal PY - 2022 TI - VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností KW - teacher self-assessment KW - evaluation in education KW - self-efficacy KW - TALIS UR - https://www.ucitelnazivo.cz/evaluace-vepvu N2 - VEPVU je dotazníkové šetření připravenosti v učitelských dovednostech, využívajícího srovnání s českou a zahraniční populací učitelů z šetření TALIS 2018 (OECD). VEPVU slouží především pro programy vzdělávající učitele: nabízí možnost otestovat skupinu studentů učitelství a získat informace o jejich úrovni a jejich hodnocení kvality praxe na škole. Zadává se studentům učitelství a jeho výsledky jsou určeny pro vzdělavatele učitelů – umožní jim získat ucelené informace o učitelské sebejistotě u skupiny studentů učitelství. Zaměřuje se na připravenost studenta učitelství index self-efficacy (subjektivně vnímané zdatnosti) dle TALIS. Zahrnuje rovněž doplňující otázky (motivace stát se učitelem, typ pedagogické praxe, předchozí pedagogické zkušenosti), na jejichž základě je konstruována srovnávací skupina metodou tzv. propensity score matchingu (obdržíte srovnání se studenty učitelství, kteří jsou si navzájem podobní svými charakteristikami a zkušenostmi). ER -
PROKOP, Daniel, Barbora ZAVADILOVÁ and Michal KUNC. \textit{VEPVU - Sebehodnoticí software učitelských dovedností (VEPVU - Self-assessment software of teacher competencies)}. 2022.
|