NOVÁKOVÁ, Eva. Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy (Reflection of activities with Magformers kits in kindergarten teacher training). Journal of Technology and Information Education. Olomouc, 2023, vol. 14, No 2, p. 174-190. ISSN 1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.012. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2249392, author = {Nováková, Eva}, article_location = {Olomouc}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.012}, keywords = {kindergarten; mathematical preliteracy; reflective analysis; 3A methodology; Magformers}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {Journal of Technology and Information Education}, title = {Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy}, url = {https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202202-0006_reflexe_aktivit_se_stavebnici_magformers_v_priprave_ucitelu_materske_skoly.php}, volume = {14}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2249392 AU - Nováková, Eva PY - 2023 TI - Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy JF - Journal of Technology and Information Education VL - 14 IS - 2 SP - 174-190 EP - 174-190 SN - 1803537X KW - kindergarten KW - mathematical preliteracy KW - reflective analysis KW - 3A methodology KW - Magformers UR - https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202202-0006_reflexe_aktivit_se_stavebnici_magformers_v_priprave_ucitelu_materske_skoly.php N2 - Studie zkoumá, jaká je úroveň reflektivních kompetencí budoucích učitelů mateřské školy v závěru jejich přípravného studia a jak lze s využitím hospitačního videozáznamu v reálném prostředí mateřské školy tyto kompetence rozvíjet. S využitím metodiky 3A (anotace–analýza–alterace) je reflektován soubor aktivit s magnetickou stavebnicí Magformers, který považujeme za vhodnou příležitost k rozvoji prostorové představivosti i základů technické gramotnosti dětí. ER -
NOVÁKOVÁ, Eva. Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy (Reflection of activities with Magformers kits in kindergarten teacher training). \textit{Journal of Technology and Information Education}. Olomouc, 2023, vol.~14, No~2, p.~174-190. ISSN~1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.012.
|