Les compétences clés des futurs enseignants de FLE développées par l’intermédiaire des textes ...
BAKEŠOVÁ, Václava. Les compétences clés des futurs enseignants de FLE développées par l’intermédiaire des textes littéraires choisis. In Lire et parler des écrits littéraires en français langue étrangère : approches didactiques. Journée d'études DECLAME‘FLE. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Les compétences clés des futurs enseignants de FLE développées par l’intermédiaire des textes littéraires choisis |
Název česky | Klíčové kompetence budoucích učitelů francouzštiny rozvíjené pomocí vybraných literárních textů |
Název anglicky | Key competencies of future EFL teachers developed through selected literary texts |
Autoři | BAKEŠOVÁ, Václava. |
Vydání | Lire et parler des écrits littéraires en français langue étrangère : approches didactiques. Journée d'études DECLAME‘FLE, 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | francouzština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Polsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | četba literárních textů; vzdělávání budoucích učitelů; klíčové kompetence |
Klíčová slova anglicky | Reading literary texts; training future teachers; key skills; |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 17. 2. 2023 16:19. |
Anotace |
---|
Dans cette intervention, nous présentons plusieurs listes de compétences clés demandées aux futurs enseignants et le contenu de quelques cours de littérature qui en sont en lien. Les extraits des textes littéraires choisis et leur lecture (physique, cognitive et interactive) permettent aux étudiants de développer leurs compétences clés, plus particulièrement la sensibilité et l’expression culturelles, mais aussi la compétence de communiquer en langue étrangère qui reste le but fondamental de l’enseignement d’une langue étrangère. |
Anotace česky |
---|
V tomto příspěvku uvádíme několik seznamů klíčových kompetencí požadovaných od budoucích učitelů a obsah některých souvisejících literárních kurzů. Úryvky vybraných literárních textů a jejich četba (fyzická, kognitivní a interaktivní) umožňují studentům rozvíjet jejich klíčové kompetence, zejména kulturní povědomí a vyjadřování, ale také kompetenci komunikovat v cizím jazyce, která zůstává základním cílem výuky cizích jazyků. |
Anotace anglicky |
---|
In this intervention, we present several lists of key competencies required of future teachers and the content of a few related literature courses. The excerpts from the selected literary texts and their reading (physical, cognitive and interactive) allow students to develop their key competencies, most notably cultural awareness and expression, but also the competence to communicate in a foreign language which remains the fundamental goal of foreign language teaching. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) |
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 04:09