BAKEŠOVÁ, Václava. La carte interactive du français en République tchèque – visualisation des possibilités de coopération (The interactive map of French in the Czech Republic - visualisation of cooperation possibilities). In Teaching the SDGs – Education for Sustainable Development and Global Citizenship. Letní škola udržitelného rozvoje, Univerzita v Postupimi. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name La carte interactive du français en République tchèque – visualisation des possibilités de coopération
Name in Czech Interaktivní mapa francouzštiny v České republice - vizualizace možností spolupráce
Name (in English) The interactive map of French in the Czech Republic - visualisation of cooperation possibilities
Authors BAKEŠOVÁ, Václava.
Edition Teaching the SDGs – Education for Sustainable Development and Global Citizenship. Letní škola udržitelného rozvoje, Univerzita v Postupimi, 2022.
Other information
Original language French
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Germany
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) interaktivní mapa francouzštiny; vzdělávání učitelů; vizualizace; spolupráce
Keywords in English interactive map of French; teacher training; visualization; collaboration
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Changed: 25/1/2023 16:57.
Abstract
Au cours de l'école d'été, nous avons présenté un document axé sur la visualisation des lieux avec un enseignement en français menant à une coopération avec les universités et les entreprises en renforçant les compétences des étudiants pour une meilleure employabilité sur le marché du travail (4C - communication, coopération, créativité et esprit critique).
Abstract (in Czech)
V rámci letní školy byl prezentován příspěvek orientovaný na vizualizaci míst s výukou francouzštiny vedoucí ke spolupráci s univerzitami a firmami posilováním kompetencí žáků k lepší uplatnitelnosti na trhu práce (4K - komunikace, kooperace, kreativita a kritické myšlení).
Abstract (in English)
During the summer school, we presented a paper focused on the visualization of places with French teaching leading to cooperation with universities and companies by strengthening students' competences for better employability on the labour market (4C - communication, cooperation, creativity and critical thinking).
PrintDisplayed: 3/9/2024 18:28