RODOVÁ, Veronika and Jiří MIHOLA. Rozhovor s Petrem Čornejem o výchovně-vzdělávací roli historie a důležitosti dobrých učitelů (Interview with Petr Čornej about the educational role of history and the importance of good teachers). Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2022, vol. 147, No 2, p. 3-10. ISSN 0323-0449.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Rozhovor s Petrem Čornejem o výchovně-vzdělávací roli historie a důležitosti dobrých učitelů
Name (in English) Interview with Petr Čornej about the educational role of history and the importance of good teachers
Authors RODOVÁ, Veronika and Jiří MIHOLA.
Edition Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2022, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal (not reviewed)
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) odborný časopis; učitelé; základní škola; historie a dějepis
Keywords in English specialist journal; teachers; elementary school; history
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Changed: 22/2/2023 18:32.
Abstract
Rozhovor s profesorem Petrem Čornejem o vztahu historie a vzdělávání.
Abstract (in English)
Interview with Professor Petr Čornej about the relationship between history and education.
PrintDisplayed: 24/7/2024 12:18